Nieuw: Ouderenombudsman

Begin juli is de Ouderenombudsman gestart, een initiatief van het Nationaal Ouderenfonds.

 

Wat doet de OuderenOmbudsman?

Bij de OuderenOmbudsman kunt u terecht met al uw zorgen, klachten of ervaringen die te maken hebben met allerlei zaken die u tegenkomt als u ouder wordt. Bijvoorbeeld met betrekking tot (mantel)zorg, financiën, wonen, veiligheid, (vrijwilligers)werk enz.  Als we meteen een antwoord hebben op uw vraag of als we u kunnen doorverwijzen, dan doen we dat. Wanneer we nog geen antwoord hebben, zoeken we het voor u op.

 

Wat doet de OuderenOmbudsman met mijn vraag of klacht?

Door uw zorgen, klachten of ervaringen met de OuderenOmbudsman te delen, helpt u ons de knelpunten duidelijk te maken en horen wij waar ouderen tegenaan lopen. Onderwerpen die veelvuldig worden gemeld, kan het Nationaal Ouderenfonds bundelen en bij de betreffende instantie aankaarten. Door uw ervaringen en verhalen kunnen wij ons inzetten om de situatie te verbeteren!

 

De OuderenOmbudsman is op doordeweekse dagen geopend van 9 uur ’s morgens tot 17 uur ‘s middags en is bereikbaar via het telefoonnummer 0900-60 80 100 (5 cent per minuut) of via de mail op ouderenombudsman@ouderenfonds.nl

 

Bron: Ouderenombudsman

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*